Friday, May 8, 2009

Xde Idea

X tw nak post ape..mlas dowh..xde mnda best yg berlaku..2-3 hari ni aku byk habiskan ngn main game.. Devil May Cry 4 ngn Prince of Persia..Best2..DMC 4 aku maen human mode jerr.. X terer lg nak maen Devil Hunter Mode, apatah lg Legendary Dark Knight..perghh, susah siot.. Hari tu da try main Devil Hunter Mode tp sgkut mase level first lwn ngn Sanctus tuh..last2 main Human balik.. haha..ape yg aku ske psal game niy adalah jalan citer die..Semangat Nero nak selamatkan awek die si Kyrie tu mmg aku tabik..huhu..nak tw lg, main laa sniri deh..game ni mmg best sbb wlaupun aku lebih ske game genre FPS n aku x minat sgt game yg 'terlalu fantasi' mcm ni, tmbah plak maen lwn2 bunuh2 setan secara rawak gni, aku jadi 'melekat' kat game ni sbb grafik die mmg best.. Yg paling aku ske mase lawan naga tuh, si Echidna..ngn grafik yg power n camera yg constantly moving, mmg rase diri sniri dah jadi Nero ngn Dante dah..haha..tapi, antara Nero si hero baru ngn Dante, aku lebih suke Dante sbb Dante MMG COOL n bleh plih nak gune snjata ape..aku paling ske gune Rebellion + Pandora ngn Lucifer + Pandora..haha..



2 jerr.Mengarut sikit.SALAM.


p/s: smalam dah kali ke brape ntah aku habeskan game niy..maybe kali ke-5 dah kot..best2..

No comments: