Wednesday, May 6, 2009

Seperti Yg Dijangka

SURAT
TAWARAN
Bahagian Pengambilan Pelajar
Universiti Teknologi Mara

40450, Shah Alam Selangor, Malaysia
Tel: (603)5544 3164, 3165, 3166, 3174, 3175
Faks: (603) 5544 3170
e-mel: bpp@salam.uitm.edu.my




MOHAMMAD DZAKWAN BIN MOHD HANIP
NO.xx, PERUMAHAN xxxxxx xxxxxx
24000, CHUKAI
Terengganu
No Pelajar: 2009xxxxxx
No Kad Pengenalan: 910217xxxxxx




Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program: (EC111) Sepenuh Masa


DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM (PEMBINAAN)


KEJURUTERAAN AWAM

Kampus: R - UiTM Kampus Arau
Semester: JULAI 2009





Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.

Tempat: UITM KAMPUS ARAU

01700 ARAU, PERLIS


Tarikh: 27/6/2009

Masa: 8:30AM - 4:30PM





Kemudahan dan Bayaran

Anda dikenakan bayaran yuran pengajian satu semester, SILA RUJUK BIL BAYARAN untuk membiayai pengajian anda di UiTM

kemudahan kolej kediaman : DISEDIAKAN
yuran pendaftaran peperiksaan : TIADA

PENTING
1. Anda dikehendaki mematuhi syarat-syarat tawaran seperti berikut.
2. Sila bawa sijil-sijil asal seperti surat beranak, kad pengenalan, SPM, STPM, Transkrip Diploma, Transkrip Ijazah dan lain-lain SEMASA MENDAFTAR.
3. Anda dikehendaki membuat pengesahan penerimaan / penolakan tawaran dengan segera dalam tempoh yang ditetapkan melalui laman web di http://www.uitm.edu.my/intake .
4. Calon hanya diterima sebagai pelajar UiTM setelah datang mendaftar, membayar yuran pengajian serta memenuhi syarat kemasukan yang ditetapkan oleh UiTM.







p/s: still waiting for my unikl..kcewa aku..mmber aku si Burger tu pun dah dpt unikl..

13 comments:

deedee said...

pergi daftar 27/6 ek?? wah!!! lambat lagi! best btol!!!! bleh la berfoya-foya lagi. bestnya ko!!

Mike_Delta_Hotel_33 said...

nape plak? ko kne smbung blaja bile??

~the love of me~ said...

wey pegi x??

Mike_Delta_Hotel_33 said...

~love


tggu unikl dlu..kalo knpem x dpt unikl, aku g laa uitm niy..

~the love of me~ said...

ok chantek!!! kalo ko g uitm arau aku ada benda nak mintak tolong xD!! hahah!!!!

nadd said...

i masuk 25/5..
and inside still hoping for mara..
haihh....

Mike_Delta_Hotel_33 said...

~hadi

tlg?? okeh beres!! kalo aku g laa..



~nadd

25/5? da quite dekat tuu..

~the love of me~ said...

ahahhaha ko peggey jer ko bg taw.. mesti ko sukernyer.. pasal basket gak!! xD!!

Mike_Delta_Hotel_33 said...

~hadi

haha..ko nak ajak aku maen ke?? aku ni bkannye trer sgt pun..huhu

e=music² said...

owh kampus arau... aku dpt s.alm...

jauh dilubuk hati tunggu jpa..

wakakka


Regards,
http://kurt.tekomunis.com

deedee said...

25/5. xpe, aku masih nk berfoya foya lg skrg. xnk pk psl U lagi! hahahhhaahahahaaha!

Mike_Delta_Hotel_33 said...

~kurt

insya-Allah dpt JPA mu tu


~dd

foya2? x baik berfoya2 niy..haha

zAck said...

tahniah mike...