Tuesday, May 19, 2009

MANGKUK BETUL LAA

X sangke rupa2nya post aku sbelum ni adalah petanda aku nak demam..masuk hari ni dah empat hari dah aku demam..adeyh, bleh tahan gak demam aku niy walau aku pretend semampu yg mungkin konon2 nya aku x demam..hari ni saudara Qamarul ajak aku lwn team Petronas kat Kerteh tp aku tpakse tolak memandangkan suhu badan masih di paras tinggi..sory laa wahai Qamarul dan rakan2 sperjuanganku di Kemaman Malays Basketball..hak3.. Anyway, kate org penyakit itu penghapus dosa..maybe da byk dosa aku wt kot..sbb tu dpt demam tiba2 niy.. Tp kan, aku suspek satu perkara yg mnyebabkan aku demam niy.. AYAM KFC.. ye, ayam KFC original recipe..aku igt lagi mlm 4 hari lepas aku beli ayam KFC ngn abg aku wt blk mkn kat umh.. Slalu kitorg beli hot & spicy tapi mlangnya mlm tu tinggal original recipe jer..so aku pun rase blh laa gak kalo nak membaham ayam original recipe pun sbb dah lame x membaham ayam yg sedemikian.. hak3..bangun tido jer pagi keesokannya tu, trus demam..adeyh..poning kpalo den yg amat sgt tw..haha..x guna punya ayam..dah la ade komplot ngn Israel, msak ayam bagi org pening n demam plak..huhu..nak wt cmner kan..tapi xper, setelah tiga hari demam, pagi tadi aku dpt berita gembira..first skali aku g wt lsen P keter aku kat JPJ..then second one, pagi tadi jugak, aku dapat offer letter Unikl Miat yg aku g interview hari tu..hak3!!! YAHOOO!!!!! Penantian yg berbaloi!!!! keh3..




2 jerr.SALAM.

7 comments:

sha filan said...

kahkahkahkahkah
salahkan ayam kfc plok!
haha
dh kire confirm g unikl la ni? hehehe
ktne reg? bile?

deedee said...

selamat kembali ke sekolah ye dik.

LJ Nurhadi Zainol said...

Alhamdulillah ko dapat MIAT!! :).
Nanti bleyh la kite maen sekali btol x?? xP aku xde la tare. so jangan tapau aku plak. Hahahaha. Well, ko datang x PHT2009? Kalau ko datang gtaw arr.. nanti leh kita jumpa xP hahahha.. Hahah aku engat sape la dzakwan 2 .. ko slalu tulis mike_delta hahah k k good luck with MIAT!! and jangan salahkan ayam KFC sebab ko demam xP!!!

Mike_Delta_Hotel_33 said...

~kak shaa

konfem laa kak shaa..12 july ni daftar..eyt, mmg sah r ayam tu pnyebab demam..byk ajinomoto laa.. hak3!!


~dd

amboi2..sdap2 jer pggil aku dik..ko tu yg pgkat adik tw..hehe


~hadi


ala, aku muda lagi..n x terer laa maen basket ni..sila beri tunjuk ajar oke?? haha..pht 09 aku x g sbb sharks x dpt pegi..sob3!! ape2 pun AYAM ITU MMG BERSALAH!!! haha.. eyt, thanx for wishing me luck..jgn lupa, tnjuk ajar sama gue nnti..hehe

zAck said...

tahniah,
tercapai gok imimpian tue...

Mike_Delta_Hotel_33 said...

~zack


tengkiu2..

Unknown said...

dz..taniah dapat unikl tu..
x yah nye nak b'enti blaja pn...
em,slamat blajar kembali..