Saturday, May 9, 2009

Tadi Aku Lapo

Hahah cm bangang jer tajuk post nieyh..mmg aku lapo pun tadi..da mkn mlm tp stil lapo..x tw laa nape..nak kate aku x bace bismilah, aku bace..siap bace doa makan ngn doa naik beskal (kenderaan) lagi..haha..so, aku menyelongkar laa umh aku cari mkanan..tp xder mnda yg sesuai dimakan awl2 pagi gni..then kbetulan plak abg aku pun lapo gak..so we decided to go out n find us some food..just some light ones..surely, kalo mkan nasik goreng time2 gni mmg petanda aku ada niat nak mampus cepat..hahahaha..nasib baik Kemaman ade 7E..bleh laa kitorg serang 7E cari roti sket..


7E kat traffic light Tunas Manja Kemaman..org Kemaman tw laa..

Nasib baek ade 7E..kaulah penyelamatku..

Beli roti sadin..tibe2 ngidam laa plak nak mkan...lame x mkn..haha..tp skrg da naik harga jd 80 sen..x silap aku dlu 60 sen jer..aduhaii..nak jadi ape laa Malaysia ni kalo brg slalu naik harga jerr..

Gambor ni xder kaitan pun sbenarnya..just letak sbb aku rase cm plikk jer gmbor niy..hek3..






2 jerr.SALAM.



p/s: Kalo dulu duk oztel sng..tempah jerr nasik ngn warung DEMO melalui saudara Afiq atau saudara Amsyar..haha..skrg xde daa..kne betul2 berdikari..SMSD, aku rindu kamu..

No comments: