Monday, May 11, 2009

Impian Anak Muda

Aku g Dungun 2 hari lepas (hari Sabtu)..mengejut gak r aku g sbb nak tgk mmber aku saudara Adiey sebelum die daftar matrik esok (Isnin). Plan asal aku nak balik hari Sabtu tu jgak tp xder bas.. So aku terpaksa stay kat rumah saudara Adlan dlu sehari (nasib baik parents beliau xder)..
Mmg agak sedeyh r mase saudara Adiey nak blk rmh sbelom btolak tu (kitorg lepak rmh Adlan pagi sbelom saudara Adiey g)..Saudara Adiey dpt Kolej Matrikulasi Perak so die btolak awal sket n stay kat KL dlu shopping2 sbelum hari pendaftaran esok..so, saudara Adiey kalo kolej mu ade wifi jgn lupe r buke blog aku niy..haha..aku nak ucap kat mu semoga berjaya n study molek.. Aku yakin mu blh wt punye..wlaupun mu msuk SMSD mase form 4, aku rase mcm dh lame sgt kenal mu.. Perangai mu pun aku dh masak dh..mungkin sbb mase awal2 mu mari tu, kite lompat pagor same2 mmbuatkan kite jd rapat..haha..aku igt lg slipar mu hilang mase kne kejor ngn warden tu.. hak3!!! Anyway, kpd kawan2 lain, semoga berjaya juga aku ucapkan..aku yakin kenangan kite semua di SMSD byk mengajar kite supaya lebih matang dlm pemikiran dan insya-Allah pengalaman 5 tahun kite di SMSD dpt kite gunakan utk menjadi pedoman, iktibar, pengajaran, tauladan serta motivasi kpd diri sendiri..kpd kwn2 aku yg skolah lain dlu tu, good luck too!! Semoga kite semua menjadi insan yg berguna kpd agama, bangsa dan negara kita nanti..



Saudara Adiey yg sedih nak tinggal member.

Saudara G-Bom yg mmg hati batu. hak3!!

Pagi sebelum saudara Adiey g KL. Saudara Azmil juga dtg melawat.

Saudara Adlan yg telah menjaga tetamu (aku) ngn baik. thanx.

Org lain semua sedih. Saudara G-Bom jer x. Kan dah kate die mmg hati batu. haha.

The last bye2.





2 jerr.Dengan hati yg melankolik, SELAMAT SAMBUNG BELAJAR KAWAN2.SALAM.


.aku nak menangis tp aku ego.

6 comments:

deedee said...

aku pn tumpang simpati lahhh . haha :(

gbom said...

ady ak ney.... bkpe ak g suke mase org ambk pic 2..... ak sdih jgak....hahaha...silap skill la bro...

sha filan said...

hhahaha...gbom mmg! ekekek..
tp xleh blah la hang sume nie...ekeke
drama byk gile...hehe kaloh cite mexico

Mike_Delta_Hotel_33 said...

bese r laki ni mmg nmpak keras kat luar..dlm hati kace gak kalo bab2 mmber2 niy..hek3..gonna miss all my frenz..

faisalmfp said...

sedeyh....

wiiiii...

waaa

wuuuu

wahahaha...

gbom batu...

ckHakeem said...

zemil pn ade, lame x nmpk zemil..