Sunday, April 12, 2009

Sebagai Insan Biasa, Aku Agak Nervous..

Skang ni aku dah ngantuk sgt2 sbb otak aku terlalu runsing piker mcm2..reference x wt lg, ayat x praktis lg, ape itu aeroplane pun dah x igt dah..flight simulator pun dah berzaman2 x main..kalo ditanya mengenai perbezaan masa, GMT? Auto-pilot? Perbezaan antara syarikat Boeing dan Pratt & Whitney? Mengenai Antonov 225 Mriya mungkin?

urrgghh,,, aku saket kepala..barang2 juga belum dipacking..esok aku akan ke Dungun dahulu utk dptkan cop bonda pengetua di bekas sekolahku kesayanganku SMSD..tension x terkata dan sekarang aku terasa seperti malas nak buat apa2..moga2 Allah memberiku kekuatan dlm hati, semangat, jiwa dan tenaga dengan harapan aku dapat melalui semua ini sebagai seorang lelaki dewasa yg cukup matang pemikirannya, cukup bijak gayanya dan cukup mempesona tingkah lakunya..kerana aku tahu dengan cara ini sajalah aku akan menang walau aku disingkir sebelum perlumbaan bermula..

ya, aku akan cuba lakukan sebaik mungkin, sebaik mana yg aku terdaya..insya-Allah, para penemuduga itu pasti akan terpesona..

addition: Isnin 13 April
Hari ini berbekalkan solat subuh serta doa dan istighfar yg panjang, akhirnya aku berkata pada diri aku sendiri..perlumbaan ini tidak mengira di mana kamu bermula atau di mana kamu berakhir, tetapi bagaimana kamu menghabiskannya..alhamdulillah, perasaan nervous aku sudah hilang walau inteview itu esok pagi sbb akhirnya Allah telah memberiku kekuatan..ditambah pula dengan sarapan yg enak, asap2 Marlboro Intense yg menenangkan (ahahahaha) serta lagu2 seperti MIA dan Chapter Four dendangan A7X (x caye dgr sndiri) yg memberi semangat, aku SUDAH BERSEDIA!!!!!

7 comments:

Anonymous said...

interview pilot? ;)
goodluck then.insyaallah ;)

sayakurt said...

gud luck bro.... baca tentang cabin crew.. sape cabin crew.. ahakz...


ko masuk aviation school kt mane nie?

Mike_Delta_Hotel_33 said...

cabin crew? nama glamer flight attendant..ahah, kalo dah tukang layan tu tukang layan gak laa..

Mike_Delta_Hotel_33 said...

~to miss anna and king kurt

erm, not for pilot tp unikl jer..dip aircraft eng.

Anonymous said...

oh.silap.wrong number la tuh. ish.malu. ;X
tapi tapi, goodluck jgk ;)

sayakurt said...

o0ow.... mas ade gak ambik pilot kt miat...mana tau rezeki ko.. bleh kasik free tiket business clas utk aku fly.. ahak..ahak...

Mike_Delta_Hotel_33 said...

~anna

tanx a lot..


~kurt

bres kurt..aku ajok mu msuk kokpit kalo bleh..