Wednesday, June 10, 2009

Of Bunga Telur, Modern Minds, Girls, and Turnstyles

Hari Jumaat lepas off to Selangor, umh kakak aku kat Seri Kembangan..mak aku ajak tgk org kawen, yakni anak kepada mak sepupu mak aku (betul ker ni?) kat Kelab Golf apekebendantah kat Damansara..malas nak citer panjang, korg tgk jer laa pics2 kat bwh ni..tp yg pasti, aku pun nak kawen grand gni gak one day..xpun grand lg dr niy.. hahahaha!!! Pastu mak aku blk Kemaman..kbetulan saudara Burger ngn saudara Adlan serta saudara Nopa (adik sdare Adlan) nak dtg KL, so aku lepak cni dlu..mula2 aku ikut abg ipar aku g tgk tempat keje die kat Kem Kementah, Keramat..best gak dowh tgk askor2 wt keje..dhla rmai askor yg friendly..nyesal x mtak UPNM..keh3..pastu aku helo saudara Syidan yg kbetulan mmg slalu simpan moto kat umh mak sdare die kat Keramat tu kalo nak g jln2..lepak ngn die dlu kejap smbil me-reka2 lawak bodoh yg ntahpape sperti yg kami slalu buat di asrama dulu (rindunya!!).. Sambil2 lepak di McD midvalley, dtg la saudara Burger, saudara Adlan, saudara Nopa seperti yg dijanjikan..bermula laa episod perjalanan kami..malas nak citer satu2 daa..ape yg aku nak highlightkan kat cni, kitorg smpat g Petaling Jaya lwt saudara Abg We dan saudara Madi di CFS IIUM..mmg best..mmg lwk..blajo molek blake deh!!! Satu lagi, kepada saudara Burger, aku xnak tlibat dlm hal rebut-merebut awek ni..lgpun aku dah ade awek daa..wt mase niy, awek Klate tu sorg jer dlm kpale aku niy ok?? Awek 'P/S' tu kalo ko nak, ko ngorat r..aku xnak pun..die yg nak kat aku (koya)..hek3!!! aku tpakse tolak laa sbb aku dah ade sumone..nak wt cmne lg kan?? Aku yakin, ko bleh bhagiakan awek 'P/S' tu..kah3!!! Tp ko kene igt, bapak die GARAAANGG!!! hak3!!! X lupa, thanx to Abg Paja (abg kepada Nopa) , ahli bomba sporting yg klako sbb bg kami lepak kat umh beliau 2-3 hari..beres!!!



Pengantin naik tangga.



Mufti mane ntah duk menepung tawar.


Malu nak g depan sket. Yg amek gmbar kat depan ni sume geng2 kamera DSLR. Aku pkai nset jer.


Dalam xder isi pun. Kalo ade gula2 xper gak.


Pengantin kedua mlm tu. haha.


YB Ikhwan dan mak aku.



Mak aku bersalaman ngn pengantin.


Tempat keje abg ipar aku. Bilik VIP. Nak check gigi pun tgk TV Plasma?? Membazir duit rakyat or x? Korg decide laa sniri.


Cover album K.A.M.I. (Saudara Syidan amek gmbor niy). Cigar tu aku tlg pegang jer. X isap pun. Caye x??


Pics ngn mmber2 aku mmg aku x smpat nak amek sbb bz sgt smbang2 n wt lwk bodo. So, pic kat atas ni jer laa yg ader pun. Mase g melawat saudara Abg We ngn saudara Madi pun aku x igt nak amek. Xper, still got next time.



2 jerr.SALAM.

No comments: