Thursday, October 23, 2008

don't judge a book by it's cover

Pertama sekali, aku ingin mengucapkan setinggi2 kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana dengan izin dan limpah kurnia-Nya, aku dpt jugak ader blog sndiri wlaupun projek blog aku ni dah lama t'tangguh-sejak dari awal tahun 2007 lg....indeed, i have lots n lots of things to write about. there have been so much that happened in my life before. semenjak aku masuk alam sekolah menengah, memang x dinafikan banyak sgt pengalaman yang aku dapat.Bumi Permata Sains Dungun. itulah alma materku yg telah membawa seribu satu makna dlm hidup aku. ketika artikel ini ditulis, aku dan rakan2 form 5 yg lain hanya ada +- 20 hari saja lagi untuk menghadapi SPM. dan dlm dua-tiga hari ni, byk sgt perkara yg berlaku. aku sndiri pun heran. apa yg pelik? apa yg x kena? hmm...apa yg korg buat kalo korg dpt tw, org yg korg pcayakan sgt2 slame ni sbnrnya x la sebaik yg disangka? slame ni korg yg dianggap jahat n slalu kne cop walhal korg xder la jahat mane pun kalo nak dibandingkan ngn org2 yg cmni. muka mmg baik tp hati setan.

No comments: